Mijn frundraising - Reisverslag uit Haalderen, Nederland van Iris Braam - WaarBenJij.nu Mijn frundraising - Reisverslag uit Haalderen, Nederland van Iris Braam - WaarBenJij.nu

Mijn frundraising

Door: Iris Braam

Blijf op de hoogte en volg Iris

21 September 2018 | Nederland, Haalderen

hey,
deze week ben ik samen met mijn reisgenoot, Rosa Buys, aan de slag gegaan met ons plan voor de fundraising. Daarvoor hebben wij een website opgezet met informatie over onze reis. Daarop hebben jullie de mogelijkheid om te doneren voor Zuid-Afrika! Op onderstaande link kunnen jullie klikken en zo komen jullie op onze website. Alvast heel erg bedankt voor het doneren!
https://zuid-afrika-fundraising.jimdosite.com

Heel veel liefs,
Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haalderen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2019

Nog maar 3 weken!

15 December 2018

Kerstpakketten

27 November 2018

Bijeenkomsten

21 September 2018

Mijn frundraising

16 Augustus 2018

Voorstudie Zuid-Afrika
Iris

Hallo, Ik ben Iris braam, 14 jaar oud en zit nu in het vierde jaar van het vwo op Obc Bemmel. Dit jaar ben ik een van de leerlingen die mee mag naar Zuid-Afrika!

Actief sinds 08 Aug. 2018
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 2859

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: